Schneider Electric Web Sitesine Hoş Geldiniz

Web sitemize hoş geldiniz.

Mevcut ürünleri görüntülemek için başka bir ülke seçebilir veya şirket bilgilerine göz atmak için Küresel web sitemize gidebilirsiniz.

Başka bir ülke veya bölge seçin

    • Default Alternative Text

      Haberler

    Schneider Electric, müşteri yararına inovasyon geliştirmenin önemine dikkat çekti

    [18/05/2018]

    • Schneider Electric, giderek artan ve avantaja çevrilmesi gereken dijital yıkımla birlikte müşteri odaklı inovasyon geliştirmenin, rekabette ayakta kalabilmek için tek yol olduğunu vurguluyor.
    • Son iki yıl içinde üretilen verilerin %90'ının bağlantılı nesnelerden elde edildiğini açıklayan şirket, bu verilerin müşteri talepleriyle birleştirilmemesi durumunda faydadan çok zarar getireceğini belirtiyor.


    Enerji yönetimi ve otomasyonda dünya çapında uzman olan Schneider Electric, müşteri odaklı inovasyonun önemine dikkat çekiyor. Şirketin yaptığı açıklamaya göre son iki yıl içinde üretilen verilerin %90'ı bağlantılı nesnelerden elde edildi. Gelecek iki yıl içinde ise dünya çapında bağlantılı nesne kullanan insanların sayısının 10 katından fazla sayıda bağlantılı nesne olması bekleniyor. Şirkete göre bu hızlı gelişimin beraberinde getirdiği yıkımı kabul edebilen kurumlar, teknolojik gelişimi de teşvik etmiş olacak. Bunun için de elde edilen verilerin, müşteri odaklı, yenilikçi çözümlere dönüştürülmesi gerekiyor.

    Schneider Electric’in öngördüğü bu gelişimi, yapılan araştırmalar da destekler nitelikte. IDC FutureScape’in Dünya Çapında Dijital Dönüşüm 2018 Tahminlerine göre 2019 itibariyle, dijital dönüşüme uyum sağlayan tüm organizasyonlar, gelirlerinin en az %45'ini yeni iş modellerinden sağlayacak.

    Karmaşa ile gelen ilerleme
    Schneider Electric inovasyon dünyasını yaşanan dijital karmaşayı kucaklamaya davet ediyor. Bu sayede yaşanacak teknolojik ilerlemenin büyük meyveler vereceği öngörülüyor. Bu, özellikle rekabetçi ruhu tetiklemenin ve uzun vadede ayakta kalmanın anahtarı olarak görülüyor.

    Bu atılım için en kritik faktörün kurumların müşteri talepleri ve beklentilerine yanıt verebilme gücü olduğunu ifade eden Schneider Electric Dijital Birim Kıdemli Yöneticisi Hervé Coureil; “Dijitalleşme ile birlikte, müşteri deneyimini de dijital olarak zenginleştirilmemiz gerekiyor. Müşteri odaklı çözümlerin sorunsuz, hızlı ve sezgisel olması şart. En önemlisi de tüm şirketler müşterilerine şu konuda hızlı ve yapıcı bir yanıt sunmalı: ‘Mevcut sorunu nasıl çözeceğiz ya da bunu nasıl daha verimli hale getireceğiz?’ Müşteri odaklı dijital inovasyon için ise doğru bir ölçeklendirme bütük önem taşıyor. Bu anlamda dünya çapında en iyi örneklerden biri de Schneider Electric’in EcoStruxure™ çözümleri. EcoStruxure™ sayesinde müşterilerin kritik sorunlarını çözmeye yönelik sağlıklı veriler ve ölçeklendirme elde etmek mümkün” dedi.

    Schneider Electric Hakkında
    Schneider Electric; Evler, Binalar, Veri Merkezleri, Altyapı ve Sanayi Tesislerinde Enerji Yönetimi ve Otomasyonun Dijital Dönüşümü alanında lider bir firmadır.
    100'den fazla ülkede global varlığa sahip olan Schneider, Orta Gerilim, Alçak Gerilim ve Güvenli Enerji alanlarına yönelik Enerji Yönetiminde ve Otomasyon Sistemlerinde tartışmasız liderdir. Enerji, otomasyon ve yazılımı bir araya getirerek entegre verimlilik çözümleri sunarız.
    Global ekosistemimizde, gerçek zamanlı kontrol ve operasyonel verimlilik sağlamak üzere en büyük İş Ortakları, Entegratör ve Geliştirici Toplulukları le işbirliği yapıyoruz.
    Harika çalışanların ve iş ortaklarının Schneider'i harika bir şirket yaptığına ve İnovasyona, Çeşitliliğe ve Sürdürülebilirliğe olan bağlılığımızın her yerde, herkes için ve her zaman hayatın devam etmesini sağladığına inanıyoruz. Schneider’de buna ‘Life Is On’ diyoruz.
    www.schneider-electric.us