Turkey

Schneider Electric Web Sitesine Hoş Geldiniz

Web sitemize hoş geldiniz.

Mevcut ürünleri görüntülemek için başka bir ülke seçebilir veya şirket bilgilerine göz atmak için Küresel web sitemize gidebilirsiniz.

Başka bir ülke veya bölge seçin

  • Default Alternative Text

    Haberler

Schneider Electric Global Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Chris Leong, Forbes tarafından Dünyanın En Etkili CMO'larından biri olarak gösterildi

13/07/2017
  • Schneider Electric Global Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Chris Leong, Forbes dergisi, Sprinklr ve LinkedIn iş birliğiyle hazırlanan Dünyanın En Etkili CMO'ları 2017 listesinde yer aldı.

Enerji yönetimi ve otomasyonda dünya çapında bir uzman olan Schneider Electric’in Global Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Chris Leong, Sprinklr ve LinkedIn ile birlikte Forbes dergisi tarafından hazırlanan Dünyanın En Etkili CMO'ları 2017 listesinde yer aldı.

Chris Leong 2012'de Schneider Electric'e katıldı ve Mart 2015'te Global Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı oldu. Bu görevde grubun pazarlama ekiplerini denetleyerek, şirketin her yerde, herkes için ve her an Hayatın Devam Etmesini (Life Is On) sağlamaya yönelik marka misyonunu oluşturdu. Leong, halen dijitalleşmeyle müşteri deneyimini geliştirmek üzere çalışıyor. Chris Leong, Schneider Electric'e katılmadan önce Nokia başta olmak üzere çeşitli şirketlerin satış ve pazarlama birimlerinde yönetici pozisyonlarda bulunmuştu.

Kendisine önemli başarılar kazandıran pazarlama vizyonu hakkında bilgi veren Chris Leong; “Pazarlamanın temelini oluşturan üç önemli faktörün içerik, içerik ve içerik olduğuna inanıyorum. Dünyanın en gösterişli web sitesine sahip olabilirsiniz ancak içeriğiniz ilginç değilse gerçek bir etki yaratamazsınız. Bu desturla yarattığımız stratejimizin küresel arenada kazandığı başarının Forbes, Sprinklr ve LinkedIn tarafından da onurlandırılmasından mutluluk duydum. Bunu markamızın ve işlerimizin büyüme hedeflerine ulaşması için güçlü pazarlama girişimleri sunan Schneider pazarlama ekibi için büyük bir ödül ve gurur kaynağı olarak görüyorum” şeklinde konuştu.

Forbes, dört ana başlıktaki göstergeleri dikkate alarak ve 439 pazarlama sorumlusuyla ilgili bilgilere dayanarak Dünyanın En Etkili 50 CMO'su listesini hazırladı. Bu başlıklar; marka performansına etkisi, marka bilinirliği üzerindeki kişisel etkisi, endüstriyel ve şirket içi etkisi ve iş arkadaşları üzerindeki etkisinden oluşuyor. Raporda, dünyanın en etkili CMO'ları belirleniyor ve bu yöneticilerin başarı hikayelerine yer veriliyor. Raporda aynı zamanda Forbes ve Sprinklr, pazarlama alanındaki güncel hataları inceliyor ve yarının Baş Pazarlama Sorumlusu olabilmek için ne gerektiği konusunda kesin bir anlayış sunuyor.

Forbes Dünyanın En Etkili CMO'ları 2017 listesine https://www.sprinklr.com/forbes-worlds-most-influential-cmos-2017/?utm_source=forbes&utm_medium=post&utm_content=lp&utm_campaign=forbes-worlds-most-influential-cmos-2017 adresinden ulaşmak mümkün.