Menü içerisinden veya dünya haritası üzerine tıklayarak ülkenizi/bölgenizi seçin *
Country Selector Alternate Image
Haberler

      Bizden Haberler

      13/06/2014

      Schneider Electric, Sürdürülebilir Markalar Konferansı’na katıldı

      Enerji yönetiminde dünya çapında uzman Schneider Electric, Sürdürülebilir Markalar Konferansı'na bu yıl Gümüş Sponsor olarak destek verdi.

      Schneider Electric Kurumsal İletişim Müdürü Şerife Oktay, konferansta yaptığı konuşmada, şirketin sürdürülebilirlik stratejisini ve sürdürülebilirlikle ilgili hedeflerini anlattı.

      Schneider Electric, bu yıl 28-29 Mayıs'ta Swissotel The Bosphorus’ta ‘Yeniden Düşün, Yeniden Tasarla, Yeniden Yarat’ temasıyla gerçekleşen Sürdürülebilir Markalar Konferansı’na katılarak, sürdürülebilirlikle ilgili önemli mesajlar verdi.

      Konferansta Schneider Electric’in sürdürülebilirlikle ilgili çalışmaları üzerine bir konuşma yapan Kurumsal İletişim Müdürü Şerife Oktay, “2000’li yıllardan itibaren; yarınları düşünmeden, yarınlar için çalışmadan bugünü tamamlamış saymamızın mümkün olamayacağına inandık. Bu nedenle tüm iş modelimizi ve iletişimimizi sürdürülebilirlik üzerine konumlandırdık” dedi. Sürdürebilirlik stratejilerini 3 temel eksen üzerine oturttuklarını belirten Oktay, bunları ‘enerji ikilemine çözüm aramak’, ‘paydaşlara örnek olmak’ ve ‘enerjinin olmadığı bölgelerde enerjiye erişim sağlamak’ olarak sıraladı.

       

      “Tüketici, değişim için enerji şirketlerinin omzuna sorumluluk yüklüyor”

      Tüketici davranışlarının ‘sürdürülebilir dünya’ için değiştiğini, bu konuda şirketlere büyük görev düştüğünü belirten Oktay, Schneider Electric olarak bu çerçevede 3 yıldır Yeşil Tüketim Araştırması’na destek verdiklerini söyledi. Oktay, sözlerine şöyle devam etti: “Araştırmayla tüketicilerin nabzını tutuyoruz. Araştırmayı gerçekleştirdiğimiz ilk günden bu yana tüketicilerde bilinç düzeyinin arttığını gözlemledik. Fakat daha da önemlisi bu araştırma bize şunu gösterdi ki, tüketiciler sürdürülebilir dünya için enerji sektöründen beklenti içindeler. Beklenti içinde olunan sektörler içinde ilk yıl enerji sektörü 10’uncu sıradayken bu yıl 3. sıraya yerleşti. Bu da enerji sektöründe çalışan bireyler olarak bizim omuzlarımıza ciddi bir sorumluluk yüklüyor. Ancak bu sorumluluğun ötesinde enerji sektöründeki bir firma olarak aynı zamanda şanslı olduğumuzu düşünüyoruz. Çünkü  dünyamızın geleceği için bir şeyler yapabilme gücüne ve yeteneğine sahibiz.”


      Schneider Electric hakkında
      100'den fazla ülkede faaliyet gösteren ve enerji yönetimi alanında dünya çapında bir uzman olan Schneider Electric; Enerji ve Enerji Altyapısı, Endüstri prosesleri, Bina otomasyonu, Veri merkezleri /Ağlar ve Konut gibi farklı pazar segmentlerinde lider konumuyla entegre çözümler sunmaktadır. Enerjinin güvenli, güvenilir, verimli, üretken ve çevreci bir şekilde kullanılmasına odaklanan şirketin 150.000’den fazla çalışanı; bireylerin ve kurumların ‘enerjilerini en iyi şekilde kullanmaları’ taahhüdüyle 2013 yılında 24 milyar Euro tutarında satış rakamına ulaşmıştır.

      www.schneider electric.com

        Bilgi için:  Gözde Torun, Merve Dolapçıoğlu
      Ünite İletişim (212) 272 93 13 
      gozde.torun@unite.com.tr; merve.dolapcioglu@unite.com.tr
      www.unite.com.tr